L’advocat Jaume Alonso Cuevillas, cap de cartell de l’acte del proper 20-N en favor de la llibertat dels presos
L’advocat Jaume Alonso-Cuevillas és el cap de cartell de l’acte que el proper dimarts 20 de novembre se celebrarà a l’Ateneu de Vilassar de Mar a partir de dos quarts de vuit del vespre. Porta per títol Treballant perquè tornin a ser lliures i consta de tres xerrades emmarcades en els actes que tant l’ANC com el CDR organitzen, de manera periòdica, per demanar la llibertat dels presos polítics i la construcció de la República.
Jaume Alonso-Cuevillas, advocat de Carles Puigdemont, expresident de la Generalitat de Catalunya i doctor en Dret i catedràtic de la UB, serà a l’Ateneu de Vilassar de Mar compartint cartell amb Aurora Madaula, doctora en Història i diputada de Junts x Catalunya i de Nèstor Sastre, membre del Secretariat Nacional de la Intersindical CSC.
L’acte, que es realitzarà a nivell de comarca, és organitzat per la Crida Nacional per la República, l’ANC i el CDR de Vilassar de Mar, Junts per la República, Súmate Maresme, la Intersindical CSC, Juristes pels Drets Humans del Maresme i Raons per la República.