La Penya Pericos de Vilassar de Mar organitza el campionat de dominó Memorial Lluís Font Vila els divendres 3, 10, 17 i 24 de febrer. L’horari d’inici de la primera partida serà a ¼ de 9 del vespre i la segona partida a ¼ d’11 de la nit. Per inscripcions, cal adreçar-se al bar de la penya, o trucar al telèfon 620943094. De moment s’hi ha inscrit 32 parelles.
Es jugarà d’acord amb el Reglament Oficial de la Federació de Dominó, classificació pel sistema suís. Les partides duraran 40 minuts, més la última ronda. Es guanyarà la partida als 300 punts, s’anotaran tots els punts guanyats. Cada jornada es jugaran tres partides. Es designaran dos àrbitres i les seves decisions seran inapel•lables.
Hi haurà premis als quatre primers classificats, a la tancada més gran, i a la sabatera o diferència més gran i obsequi a la resta de participants. Les inscripcions per als socis de la penya és de 15 euros per persona i de 20 euros per als no socis.