Amb la campanya de Nadal enllestida, Vilassar Comerç, l’entitat del nostre municipi que treballa per al bon desenvolupament dels establiments comercials vilassarencs, ja ha dissenyat el calendari de 2024, un nou any que, segons la dinamitzadora de l’entitat, Araceli Galobart, afronten amb molta il·lusió. També estrenen cara nova. Nou logo que ja podem veure a les seves xarxes socials. L’hem entrevistat al “Parlant de tot”:

Doncs abans de començar a repassar les fulles de 2024, Araceli Galobart recorda que, ben aviat, lliuraran a l’Associació de Persones amb Altres Capacitats de Vilassar de Mar els diners que es van recaptar amb l’entrada del trenet del Nadal. Pujar al Tricu-Tricu, costava 50 cèntims i la recaptació es lliurarà als responsables de l’entitat en breu. Una campanya de Nadal de la qual, segons  Galobart, trobem opinions dispars entre els 155 associats. “Hi ha gent que està contenta i gent que no tant”, ha dit.

El que destaquen, des de Vilassar Comerç, és l’alta participació registrada en les diferents activitats que es van proposar aquests mesos de desembre i començaments de gener.

Ha recordat que s’ha fet la ruta de diorames, el concurs d’aparadors, Dia de Botigues al carrer, amb actuacions de músics un pallasso que anava per les botigues….. accions que animen els carrers

Ara sí, obrim el calendari de 2024.

Ha avançat que les fires que són tradicionals i que funcionen molt bé les seguiran mantenint: Fora Estocs (al març i octubre ), Fira de les acadèmies (al maig), Tastet d’Estiu (al juliol), Nit de Comerç (al setembre), i la Campanya de Nadal, entre d’altres.

De cara a l’abril, sopar entre totes les persones associades a Vilassar Comerç per a ajuntar esforços i que tots i totes es coneguin entre ells.

Un Vilassar Comerç que estrena cara, estrena logotip aquest any que acaba d’arrencar. S’han fet un concurs on han participat quaranta persones i s’ha escollit el logotip guanyador per tot el que simbolitzava. Els cercles simbolitzen els diferents tipus de negocis que hi ha al municipi, i els cercles junts formen un cercle gros, que és una xarxa poderosa.

Ha recordat la importància de treballar junts. Van agradar molt els colors. El blau simbolitza el nostre mar,  el taronja, blau i verd són els del certamen de la Rierada.  Ha subratllat que va agradar molt que el logo sigui viu i dinàmic.

Amb moltes ganes es presenta, doncs, aquest 2024. Ha animat als comerços no associats a Vilassar Comerç a formar part d’aquesta associació per fer més tasques.   

Propostes, fires, sortejos i trobades trobarem els propers mesos a carrers i places de Vilassar de Mar.