L’esportista del Club Nàutic de Vilassar de Mar, Laura Oliva, s’acaba de proclamar medalla de bronze de vela, en la categoria de Laser Radial, en el recent campionat d’Espanya celebrat a la Badia de Cadis. Als seus 22 anys, aquesta esportista d’elit formada a casa nostra, somia, ara, en els Jocs Olímpics de Tokyo. Estudia cinquè de medicina i fa pràctiques a l’Hospital Clínic de Barcelona. La setmana passada va visitar els estudis de Vilassar Ràdio per ser entrevistada al “Parlant de tot”
Des del Nàutic de Vilassar de Mar a Cadis per proclamar-se tercera d’Espanya. Un campionat intens, quatre dies de competició, en el qual Oliva va quedar tercera però empatada a punts amb la plata. Una competició difícil ja que Oliva s’havia d’enfrontar, també, a la força de l’Oceà Atlàntic.
I ara toca pensar, si el coronavirus ho permet, en els Jocs Olimpics de Tokyo. Primer s’ha de classificar Espanya com a país i després s’haurà de triar una representant que podria ser l’esportista del Nàutic de Vilassar de Mar. Depenent de l’Europeu de Gènova que s’ha de disputar en unes setmanes, l’escollida pot ser Laura Oliva.
Laura Oliva no té ni sponsors ni patrocinadors. Ara posa proa, mai millor dit, cap a Mallorca per disputar el prestigiós campionat internacional Trofeu Princesa Sofia. Primer escull abans de la cita de Gènova.
Podeu escoltar l’entrevista sencera aquí.