Dominical de comiats a Can Peixauet. Per una banda, la Unió Esportiva Vilassar va dir, ahir, adeu a la temporada 2025-2026 de la Tercera Federació, amb una derrota indolora davant de la Grama per 1-0. Malgrat caure per la mínima, els mariners no es jugaven res més que l’honor ja que la permanència es va segellar la setmana passada. Dia també en el qual tot apunta al final de la vinculació entre la UE Vilassar i el RCD Espanyol.
Així doncs, amb la permanència de la UE Vilassar ja assegurada per la propera campanya, els mariners tanquen curs en 13ena posició i amb 38 punts, els de Dani Pérez van caure per la mínima a Can Peixauet. Els blaus es jugaven el somni d’entrar en el play-off d’ascens però el segon gol del Vilanova davant del Lleida va acabar amb les aspiracions colomenques. Els locals es van avançar, en el 42, amb diana de Martí i l’electrònic ja no es va moure més. Cert és que en els darrers minuts, la UE Vilassar es va estirar però no va inquietar la porteria de la Grama.
Comptat i debatut, les notes de la Tercera Federació ens deixen el Manresa com a campió i nou equip de la Segona Federació. El Vilanova i el Cornellà, per una banda, i el Badalona i L’H, per l’altra, començaran el play-off d’ascens aquest diumenge a la tarda. Per la banda de baix, són nous equips de la Lliga Elit el Can Vidalet, el Vic i el Lleida que perden la categoria. Se salva, per un punt, el Cerdanyola de l’exmíster vilassarenc Alberto Aybar Peque.
I d’entrenador a entrenador. Dani Pérez, fins avui tècnic de la UE Vilassar, sembla entonar, també, el “Cant dels adeus” als micròfons de Vilassar Ràdio. Són declaracions al nostre programa esportiu “La Pròrroga” que podràs escoltar demà dimarts. Te n’avancem un tastet. El tècnic, encara, de la UE Vilassar valora una temporada dura, diu, en el qual els seus jugadors han passat de nens a homes.
Pérez ha fet una valoració molt bona de la temporada, considera que l’evolució dels jugadors ha estat espectacular i que no hi ha hagut cap partit on l’equip rival els passés per sobre, i ha subratllat que s’ha pogut segellar la temporada amb la permanència.
En el tram final de temporada, a més, la plantilla es va haver de blindar sobre els rumors que apuntaven a què la vinculació entre la UE Vilassar i el RCD Espanyol tenia data de caducitat.
Dani Pérez assegura que seguirà sent, passi el que passi, seguidor de la UE Vilassar. Ha explicat que se sent molt content que li hagin donat l’oportunitat d’entrenar l’equip.
En qualsevol cas, i molt pendents des d’aquesta casa del comunicat, probablement conjunt, que les dues entitats publicaran en les properes hores.








