Vilassar Ràdio prepara l’especial de Festa Major i sorteja dues entrades per anar a veure els “Hombres G”

El programa 3×3 que presenta Jaume Cabot cada matí de 10.00 a 12.00, entrevistarà durant la setmana a diferents protagonistes de la Festa Major.
Aquest dilluns el programa ha entrevistat a Lázaro Montblanc i Anna Gibert per parlar del festival de sevillanes.
Aquest matí (dilluns), també han passat per la ràdio el grup local “Manduca Latin Rumba” que dissabte que ve actuaran al Pérez Sala.


Al llarg de la setmana també passaran pels estudis de l’emissora la regidora de cultura, la Sra. Laura Martínez,(dijous) i l’Alcalde de Vilassar de Mar el Sr. Joaquim Ferrer que també passarà dijous pel programa per felicitar la nostre festa a tots els vilassarencs.
El pregoner d’enguany Espartac Peran, algun representant de l’orquestra “Costa Brava”, i Salvador Escrivá, cantant de “La Salseta del Poble Sec” també seran entrevistats al llarg de la setmana.
El programa amb motiu de la Festa Major també sorteja, 3 lots de petards i 2 entrades per anar veure els “Hombres G”, deferència de les regidories de comunicació i de joventut.

L’emissora també prepara un programa especial per el cap de setmana, ja que el divendres oferirà un programa on s’explicaran els actes que donen inici a la festa des de diferents punts del nostre poble, i que finalitzarà amb la retransmissió en directe del pregó de Festa Major.
Dissabte durant els matí i a la tarda també es faran connexions des de diferents punts del poble des d’on es comentaran les diferents activitats que s’hi realitzin. A la tarda podreu escoltar en directe l’arribada d’en Pigat i la Lúcia, la tradicional trobada de gegants, la fira d’oficis de mar etc…
El dilluns també hi haurà un programa especial que finalitzarà amb l’arribada de la flama del canigó a la plaça de l’església del nostre poble.

Leave a Reply