Tercera (i darrera) representació de La Vida Sin al Zorrilla de Badalona

Després de l’èxit aconseguit amb el seu espectacle La Vida sin, que va esgotar entrades en les dues representacions fetes al Monumental de Mataró i a la Sala d’Argentona, l’Escola de Dansa Madó s’atreveix amb una tercera sessió. Serà aquest diumenge, a partir de les sis de la tarda, al teatre Zorrilla de Badalona. Amb 60 ballarins i ballarines a l’escenari, atenció amb edat compreses entre els 7 i els 93 anys, l’escola de Dansa Madó segueix defensant el seu espectacle La Vida Sin. Text original i musica actual per reflexionar sobre la vida d’avui i les diferents edats per les quals passem. Part de la recaptació es destinarà a l ONG Save the Children.