“Retorn a casa”, nou disc de la cantant vilassarenca Laia dels Vents

La cantant vilassarenca Laia dels Vents ha editat el seu nou treball discogràfic, anomenat “Retorn a casa”.

La Laia ha explicat que ha gaudit molt amb aquest disc ja que està basat en un estil diferent que li fa explorar nous racons del propi camí creatiu interior i créixer musicalment. Totes les peces de “Retorn a casa” són de composició pròpia.

L’àlbum té 8 cançons, que tenen com a temes la fugacitat de la vida, la sinceritat en la relació entre les persones i deixar que la vida flueixi, entre d’altres.

Està molt satisfeta de com ha anat el procés de gravació, que ha qualificat de molt enriquidor a escala personal i professional. En aquest disc hi han participat  Gora Casado,  Núria Cervera i Joan Miró.

Ha donat les gràcies a totes aquelles persones que han participat en el procés de micromecenatge, que li ha permès gravar i editar el disc, amb les aportacions econòmiques rebudes, i a la plataforma Goteo. Ha estat una aventura molt gran. Gràcies a aquest procés, ha pogut enregistrar nou cançons, que són les que integren el disc.  

La Laia ha subratllat el perquè del títol de “Retorn a casa”: és l’expressió a l’ésser que som tots i cadascú de nosaltres, al que és etern en tots nosaltres.

Ha explicat que per adquirir el disc cal contactar directament amb ella escrivint un email a amoriflors@gmail.com.  

Laia dels Vents va néixer a Barcelona. Va viure des de petita a Vilassar de Mar. Actualment resideix al Montseny amb la seva filla Arrel .

Pel que a les influències musicals, Laia dels Vents explica que té influències de la música que ha anat escoltant des de petita, i destaca, entre d’altres, Simon & Garfunkel, John Lennon, Beatles, Joan Báez i, especialment, Lorena Mackey..   

La seva discografia consta de sis àlbums, en alguns dels quals ha comptat amb col·laboracions d’altres músics.:

“Bellaflor” “Filles del vent”, “Sanació”, “Amèrica Llatina”,  “Pell de l’ànima” i “Cultivando la felicidad”

 Quatre d’ells són gravats a Sudamèrica, on va viure amb la seva filla durant 7 anys.