Ona Batlle i Marta Torrejón ja tenen el bitllet per a la gran final de la Champions League

La vilassarenca Ona Batlle i Marta Torrejón, mataronina amb bona part de la seva família al nostre poble, ja tenen el bitllet per a la gran final de la Champions League, que es disputarà a Oslo el proper 23 de maig. El rival serà el totpoderós Olympique de Lió que prepara l’extècnic blaugrana Jonathan Giráldez.

Una espectacular i sempre solvent Ona Batlle, segurament la millor lateral dreta del món, va ser sobre la gespa en la victòria, d’ahir, del FC Barcelona davant del Bayern de Munich. Les de Pere Romeu es van imposar per 4-2 al Camp Nou, amb gols de Salma, Alexia Putellas, que en va fer dos, i Pajor classificant-se per a la final per un global de 5 gols a 3.

El FC Barcelona, en una fita sense precedents qualsevol esport d’elit col·lectiu, jugaran la sisena final de Champions consecutiva. Les espera l’Olympique de Lió de Jonathan Giráldez, exentrenador de les blaugrana