L’Oficina Local d’Habitatge reprèn a partir del 4 de febrer l’atenció presencial

L’Oficina Local d’Habitatge, ubicada a l’Escola Nàutica, reprèn l’atenció presencial a partir d’aquest divendres 4 de febrer. Degut a la situació de la pandèmia de la covid-19, l’Oficina va tancar l’atenció presencial el 21 i el 28 de gener i durant aquestes setmanes va donar atenció per telèfon i per correu electrònic.

Amb l’objectiu de facilitar a la ciutadania la proximitat de les gestions i serveis relatius a l’habitatge, l’Ajuntament de Vilassar de Mar va signar al maig de 2021 un conveni amb el Consell Comarcal del Maresme (CCM) per disposar físicament a Vilassar de Mar dels serveis de l’Oficina d’Habitatge. A través d’aquest conveni, vigent fins al desembre del 2024, Vilassar de Mar disposa d’un servei per oferir a la ciutadania tasques de gestió, assessorament i suport en matèria d’habitatge.

L’Oficina Local d’Habitatge ofereix informació i assessorament en matèria d’ajuts a l’accés a l’habitatge, de rehabilitació d’habitatges, d’ajuts per al pagament del lloguer i impagaments de lloguer i hipoteca i pèrdua de l’habitatge. També dona suport en la tramitació d’ajuts i altres serveis indirectes en matèria d’habitatge, com la tramitació de les cèdules d’habitabilitat d’habitatges de segona ocupació, i realitzarà serveis de gestió de les sol·licituds de tests dels edificis (TEDI), d’Informes Interns d’Idoneïtat (III) i d’Ajuts a la Rehabilitació dels parcs d’habitatges construïts. La cartera de serveis que es poden realitzar a l’Oficina Local d’Habitatge es pot consultar a través d’aquest enllaç.

L’Oficina d’Habitatge a Vilassar de Mar es troba ubicada a Serveis Socials, a l’equipament de l’Escola Nàutica (c. Santa Eulàlia, 40), i atén els divendres de 9 a 14 h. Cal demanar cita prèvia al telèfon 93 754 24 00 o a través del correu: habitatge@ccmaresme.cat.