“L’hora del conte”

Divendres 12 de febrer, a les 6 de la tarda, a la Biblioteca Ernest Lluch, nova sessió de “L’hora del Conte”, amb la narració de “Els forats de la terra”, a càrrec d’Ada Cusidó. Aquesta activitat està adreçada a infants a partir de 4 anys.

Leave a Reply