Avui 15 de març és el Dia Mundial del Consumidor, un dia per fer balanç de l’activitat que es fa a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor de Vilassar de Mar. L’OMIC, atén més de 500 consultes l’any i d’aquestes en genera més de 150 expedients de reclamació. L’any passat l’OMIC va tramitar 151 expedients de reclamació, dels quals 99 van ser per temes relacionats amb serveis bàsics com l’aigua, gas, llum i sobretot telefonia mòbil, fixa i internet. Un altre sector de reclamació important, del qual l’any 2011 es van atendre 63 reclamacions, va ser el relacionat amb l’habitatge, amb temes d’arrendaments o de comunitats de propietaris. Assumptes vinculats a la banca, assegurances, serveis professionals a la llar o temes relacionats amb les garanties de béns mobles (electrodomèstics, vehicles, etc.) són altres de les consultes freqüents que rep l’OMIC.
Les oficines de l’OMIC actualment es troben situades a can Jorba, al carrer Santa Eulàlia, 140. L’horari d’atenció al públic és dilluns i dimecres de 17 a 19 h i els dijous de 10.30 a 12.30 h. Les visites són sempre concertades i s’han de sol•licitar amb antelació trucant al telèfon 93 754 05 00.