Juan Díaz Delgado, triat candidat de Ciutadans (C’s) a l’alcaldia de Vilassar de Mar

Juan Díaz CiutadansEl responsable del grup local de Ciutadans (C’s) de Vilassar de Mar, Juan Díaz Delgado, ha estat triat candidat a l’alcaldia de l’Ajuntament de Vilassar de Mar per a les properes eleccions del mes de maig.

Díaz assegura que Ciutadans es presenta en el municipi com “una alternativa política de canvi, assenyada, responsable i treballadora”. “Ciutadans treballarà per una administració local més transparent i participativa, que estigui al servei de tots els veïns i no d’uns pocs” ha proclamat l’alcaldable de C’s, que ha defensat la necessitat que des de les institucions municipals es “doni resposta a les necessitats reals dels ciutadans”.

Juan Díaz, nascut a Barcelona, està vinculat a Ciutadans des de l’any 2011, és membre del Consell General del partit i actualment és el responsable del grup local de Vilassar de Mar.