Es posa en marxa un servei d’assistència per ajudar la ciutadania a realitzar tràmits online amb l’Ajuntament
Des de l’1 d’abril, l’Ajuntament de Vilassar de Mar posa en marxa un servei d’assistència gratuïta per ajudar la ciutadania i les empreses a realitzar qualsevol dels tràmits que es poden fer online a través de la Seu Electrònica de la pàgina web municipal. El nom del servei és OAC 360º Tic Tools i ofereix ajuda davant qualsevol dubte sobre el procediment a seguir o els requisits necessaris per accedir als tràmits online.
Per fer ús del servei només cal trucar al 930 267 225, de dilluns a divendres, de 8 a 20 h, o bé enviar un correu a servei_suport@tictools.es. El servei vol facilitar la relació telemàtica amb l’Ajuntament per ajudar i guiar la ciutadania en els tràmits que es poden fer online a través de la seu electrónica.
Pel que fa al tipus de consulta que es poden fer, són al voltant del procediment per a la presentació d’instàncies electròniques, ús de plataformes de contractació i notificacions electròniques, inscripcions telemàtiques…El servei inclou la connexió remota al PC de la persona que faci la consulta, quan sigui necessari per a la resolució satisfactòria de la incidència, sota autorització expressa del ciutadà/ana.
Pel que fa al tipus de consulta que no es poden fer, no s’inclou atenció a problemes tecnològics dels equips o dispositius que estigui emprant la persona que fa la consulta (manca de connexió a Internet, problemes amb el teclat o altres perifèrics…). Tampoc s’inclouen problemes no relacionats amb la relació telemàtica amb l’Ajuntament de Vilassar de Mar (problemes amb el correu electrònic o altres eines ofimàtiques).