La segona conferència del curs 21-22 de l’Aula d’Extensió Universitària de Vilassar de Mar, portarà el dimarts 19 d’octubre a la Sala Roser Carrau (18h) al vilassarenc Pere Freixa Font, llicenciat en Belles Arts per la UB, Postgraduat en sistemes interactius i multimèdia de la UPC, Professor i Investigador del Departament de Comunicació de la UPF i Dr. en Belles Arts per la UB i que ha estat el nostre convidat al “Parlant de tot” d’aquest dilluns.

La xerrada que portarà per títol “La covid-19 mitjançant imatges“, parlarà d’aquelles instantànies que es van produir a tot el món durant els mesos de confinament. Carrers i places de grans ciutats, on normalment s’hi mouen milers de persones van quedar buides. Unes imatges, fins al moment inèdites i que són una mostra contundent del què ens ha portat la pandèmia.

Aquest curs les xerrades es poden seguir de manera presencial, seguint amb la normativa covid i també es poden seguir telemàticament.