Els grups de música guanyadors del 10è concurs de Música Jove, Un Gos Robant de Vilassar de Mar, i The Rofftops, ja han gravat la maqueta

Els grups de música guanyadors del 10è concurs de Música Jove, Un Gos Robant, en la categoria A, i The Rofftops, en la categoria B, ja han gravat la seva maqueta als estudis Bucbonera Records de Caldes de Montbui amb un productor professional. El concurs és una iniciativa dels departaments de Joventut dels ajuntaments d’Alella, Cabrils, el Masnou, Montgat i Vilassar de Mar.

La final del concurs es va celebrar el 26 de juliol, a l’Espai Escènic de Ca n’Humet del Masnou. Hi van actuar Eros a.k.a. 47 & Dj Jp, de Cabrils, i Un Gos Robant, de Vilassar de Mar, finalistes en la categoria A (grups d’edats compreses entre els 16 i els 20 anys), i The Rooftops, de Montgat, Dèria, del Masnou i Allanamiento, del Masnou, finalistes en la categoria B (grups d’edats compreses entre els 21 i els 30 anys).

El jurat del concurs va estar format per Jordi Novell: representant de la revista Enderrock, Tomàs Robisco: enginyer de so, productor musical i director dels Estudis Bucbonera Records de Caldes de Montbui, i Narcís Perich: músic i cantautor.