Diumenge, “El bon policia” a la Sala Carrau

Aquest diumenge a les 7 de la tarda la Sala Maria Roser Carrau acollirà l’escenificació de la peça de teatre “El bon policia”, a càrrec d’Adrià Díaz i Arnau Puig.

Es tracta d’una afilada comèdia de Santiago Rusiñol estrenada el 1905 que va provocar un gran enrenou de crítica i no va deixar  indiferent el públic de l’època.

115 anys després, la història de supervivència de dos amics en un temps, també,  de crisi, l’amor i un seguit d’embolics hilarants tornaran a posar en evidència els prejudicis socials i l’arbitrarietat de la justícia.

En un joc que trenca totes les convencions, només dos actors interpreten tots els personatges de l’auca convidant a l’espectador a riure plegats del món que ens ha tocat viure.

El preu de l’entrada anticipada online (fins a 24 h abans) és de 9 euros  i diumenge, online o a taquilla amb tarjeta, 11 euros.

L’aforament limitat. Organitza Regidoria de Cultura i Festes Populars

Les entrades es poden comprar en aquest enllaç.