Aquest dissabte, des de les 12h, emissió del ple de constitució del nou consistori

Vilassar Ràdio emetrà aquest dissabte 17 de juny, a les 12 del migdia, des de l’Ajuntament, el ple de constitució del nou consistori i l’ elecció de l’alcalde/essa de la nostra localitat per al mandat 2023-2027. La sessió serà presencial i es farà a la sala de sessions de l’Ajuntament, ubicada a la segona planta de la Casa Consistorial.

L’ordre del dia d’aquest ple consta d’aquests sis punts:   

1.- Formació mesa d’edat

2.- Comprovació de credencials

3.- Jurament o promesa i presa de possessió dels regidors/es

4.- Declaració de constitució de la corporació

5.- Elecció i proclamació de l’alcalde/essa

6.- Presa de possessió de l’alcalde/essa

Dilluns vivent, al nostre informatiu “Crònica” (13h, 15h, 17h, 19h)  us oferirem un ampli resum d’aquest ple de constitució del nou consistori per a la nova legislatura, que ara s’inicia, la de 2023-2027.

Durant aquesta setmana, us hem explicat que el no del PSC al tripartit d’esquerres obre la porta a l’alcaldia a Laura Martínez (Junts Estimem VdM). Als primers minuts de la “Crònica”, us hem ofert un resum de les entrevistes realitzades aquesta setmana a Laura Martínez (Junts Estimem VdM), Elena López (Babord), Isaac García-Oses (PSC) i Marta Rovira (ERC-VdM Futur). Podeu escoltar-lo aquí: