Vilassar Ràdio emetrà dijous 15 d’octubre, a les 19 hores, la sessió plenària ordinària que se celebrarà de manera telemàtica, a través de videoconferència. Dies després, la sessió es penjarà a l’apartat de les vídeoactes del web de l’Ajuntament. Els ciutadans que vulguin traslladar preguntes al ple podran fer-ho per instància a través del web del consistori fins el dimarts 13 d’octubre.
Per raons organitzatives, al final del ple es donarà resposta a les cinc primeres preguntes que arribin per instància. Les que no puguin ser contestades al ple es mirarà de respondre-les per escrit.
La sessió plenària d’aquest mes es durà a terme de manera virtual en compliment de la normativa de la Generalitat de Catalunya que prohibeix les trobades i reunions de més de 6 persones a causa del coronavirus.
L’Ajuntament va activar aquest mecanisme d’entrada de preguntes amb l’objectiu quela ciutadania pogués tenir veu en el ple,tot i les diverses restriccions a causa de la pandèmia.
A continuació, detallem l’ordre del dia de la sessió:
1. – Aprovació de l’acta de la sessió anterior del dia 17/09/2020
Part resolutiva:
2. – Expedient número 26/2020 modificació de crèdits mitjançant crèdit extraordinari finançat amb préstec d’ens de fora del sector públic
3. – Modificació i aprovació del text refós del reglament de funcionament del pavelló d’esports municipal Paco Martín
4. – Modificació i aprovació del text refós del reglament de funcionament del poliesportiu La Bòbila
Part de control:
5. – Donar compte dels decrets de l’alcaldia des del número 2888/2020 al 3189/2020 |
6. – Precs i preguntes. |