Fins al 31 de desembre l’assemblea local de Creu Roja Joventut, en coordinació amb els serveis socials municipals, recull joguines que es destinaran als infants de les famílies més desfavorides de Vilassar de Mar, Cabrils i Cabrera de Mar.La campanya de recollida de joguines de Creu Roja va néixer el 1992 per cobrir les necessitats de milers d’infants a Catalunya de famílies amb dificultats econòmiques que no poden afrontar la despesa que suposa la compra de joguines per Nadal i Reis. Enguany, des de l’assemblea local es fa una crida a la solidaritat perquè amb la crisi la previsió és que augmentin les famílies que necessitaran de la campanya.
L’any passat va recollir una gran quantitat de joguines de les que es van beneficiar 72 nens i nenes de Vilassar de Mar, Cabrils i Cabrera.
Les persones que vulguin col•laborar poden fer les seves donacions de joguines en bon estat, que no siguin sexistes ni bèl•liques i si pot ser que siguin educatives, a la seu de Creu Roja de Vilassar de Mar, que es troba al carrer Sant Jaume, 38, baixos, en horari de 9h a 13 h, de dilluns a divendres. Algunes escoles també participen en la campanya fent la recollida en el mateix centre, pocs dies abans de les vacances de Nadal.