Us imagineu passar el confinament en un circ? Us imagineu que aquest circ fos un nou projecte que encara no s’ha pogut estrenar? Doncs això és el que li ha passat a Sandro Roque, humorista que ha format part durant anys del Circ Raluy, El Raluy Legacy i El Raluy Històric, fins que junt amb Francis Raluy han decidit muntar el seu propi circ, aquest que han batejat com Raluy Clàssic.
Encara no han pogut estrenar espectacle, ho havien de fer el 19 de març, el confinament els va agafar amb la vela desplegada al Baix Penedès. Sandro assegura entre riures que, “ja formem part del paisatge del Vendrell“.
Si tot va bé el dia 2 de juliol podran per fi realitzar la posada de llarg del circ, mentrestant es conformen en anar assajant i fent el manteniment que faci falta, perquè a part dels aparells de circ també han de dominar, els martells, tornavisos, soldadors i el que necessitin.
Presentaran un espectacle sensacional, amb artistes de tot el món, entre ells també catalans, alguns provinents dels shows televisius com el “Got talent“, artistes que han estat reconeguts com a guanyadors del prestigiós Festival de Montecarlo i ostenten la medalla d’or aconseguida a Grenoble. El mateix Sandro i Francis Raluy formen l’exitosa parella de pallassos.
“Portem una varietat d’artístes de tot el món, serà un espectacle clàssic, abocador, nostàlgic, màgic”. Sandro Roque.
Francis Raluy, un dels germans de la nissaga original dels Raluy, ens va explicar que el pare es va enrolar en el circ amb més vint anys, cap als anys 20. No va ser però, fins al 1973 que Carlos Raluy, que va morir el novembre passat, va muntar el primer circ amb el prestigiós cognom, junt amb també un altre dels germans, en Lluís Raluy.
Sandro i Francis han viatjat arreu del món amb la carpa del circ, i ara anuncien que el mes de setembre, si tot va bé, aterraran de nou al Maresme per plantar la carpa a Vilassar de Dalt. Tenen moltes ganes d’animar els nens i nenes després del confinament.
També han volgut reclamar que el circ és cultura i han trobat a faltar suport de l’administració
I és que ja se sap…
“Un dia sense riure, és un dia perdut” Charles Chaplin.