Dins el I cicle d’activitats ‘Nosaltres les dones’, dilluns 1 de febrer, de 10 del matí a 12 del migdia, conferència sobre “Dones i tabaquisme”, a càrrec del Dr. Jesús Bernad, metge de família del Centre d’Atenció Primària Doctor Masriera de Vilassar de Mar. Aquest acte, organitzat per l’Àrea Bàsica de Salut i l’Ajuntament de Vilassar de Mar, tindrà lloc al Centre Social Josep Maria Galbany.







