L’Església Evangèlica ha organitzat una conferència sobre “Com tenir una correcta autoestima”, a càrrec d’Esther Martínez Vila, doctora en psicologia clínica i escriptora. L’acte, obert a tothom, tindrà lloc divendres 25 de setembre a partir de 2/4 de 9 del vespre, a la seu de l’Església Evangèlica, situada al carrer de l’Àngel, 8.







