Concentració contra la violència masclista, aquest divendres a les 22h
Aquest divendres tindrà lloc a les 10 de la nit una concentració d’urgència contra la violència masclista a la Plaça de l’Ajuntament, amb el lema “Ens volem vives i lliures” .
Des de l’Assemblea Feminista han explicat a Vilassar Ràdio que portaran i encendran espelmes, col·locades en gots, en record de les dones assassinades, i que estaran presents les associacions Assemblea Feminista, Viladona i Histèrica Lilith.








