Aquest dimecres 3 de juny, des de primera hora del matí, es reobre el trànsit al carrer Sant Genís, a partir del carrer Buenos Aires fins a la carretera de Cabrils després de la reparació del ferm que s’ha realitzat en aquest tram aquest dimarts i que s’ha pogut acabar en un sol dia.








