Actes de campanya electoral comicis municipals 2019

00Informem seguidament de la relació de tots els actes de campanya electoral que hi ha previstos. Cal recordar que aquest llistat s’anirà ampliant a mesura que ens vagi arribant més informació per part de les vuit formacions polítiques que concorren als propers comicis. De cada acte central de campanya electoral oferirem des de Vilassar Ràdio més informació en breu, tant en aquesta mateixa pàgina web de l’emissora com a l’espai “Crònica”:

ERC-Gent per Vilassar de Mar organitza vermut dissabte 18 de maig a les 12 del migdia a la plaça del Círcol, amb la intervenció de Damià del Clot, alcaldable d’aquesta formació política i actual alcalde de la població, David Barnet, membre de la permanent nacional de Jovent Republicà i Mar Canut, portaveu de Jovent Republicà a Vilassar de Mar. L’acte central de campanya serà el divendres 17 de maig als jardins de Can Bisa a les 8 del vespre (en cas de pluja es realitzarà a la Sala Maria Roser Carrau). En aquest acte intervindran Damià del Clot i Núria Arasa i es completarà amb l’actuació de Sant Pau Rhum Band. Pel que fa a parades informatives, n’instal·larà en aquestes ubicacions: dijous 16 de maig al mercat ambulant, dissabte 18 de maig al matí a la zona del Mercat Municipal, diumenge 19 al matí al Veral de l’Ocata, dijous 23 de maig al mercat ambulant. Pel que fa al dijous 23 de maig, a les 8 de la tarda Damià del Clot presentarà el seu llibre “La gestió de la proximitat” a la plaça de l’Era.

Junts Vilassar de Mar instal·larà parades informatives per a donar a conèixer el seu programa electoral els següents dies i en les següents ubicacions: dissabte dia 18 de maig des de les 10 del matí davant del Mercat Municipal, a la rambla del Veral de l’Ocata i al Carrer Manel Roca, davant la Plaça del Barato. Pel que fa a diumenge dia 19 de maig, instal·laran parada informativa des de les 10 del matí al carrer Sant Joan, a la rambla del Veral de l’Ocata i a l’entrada del Mercat de la Flor per Carrer Santa Marta. També organitzen xocolatada, amb pastís, a la plaça Jeroni Gelpí i Novell el dijous 23 de maig des de les 5 de la tarda, amb música i parlament de l’alcaldable de la formación política , Laura Martinez Portell. L’acte de de cloenda de la campanya el realitzaran el divendres 24 de de les 2/4 de 9 del vespre a Can Bisa, amb música, parlament i pica-pica. Si plou, es farà a la Sala Maria Roser Carrau.

Babord organitza l’acte central de campanya dissabte 18 de maig a les 7 de la tarda a la plaça del Círcol, amb la intervenció de l’activista veïnal Gala Pin, regidora, per Barcelona en Comú, de Participació i del districte de Ciutat Vella a l’Ajuntament de Barcelona, l’historiador Albert Botran, regidor a l’Ajuntament de Molins de Rei, diputat al Parlament de Catalunya i integrant del Secretariat Nacional de la CUP, i un representant de Som Alternativa. Hi haurà parlaments de regidors i regidores i candidats i candidates, i dels partits polítics que donen suport a Babord. També es projectaran videos de campanya. L’acte es completarà amb un sopar popular (fideuà), l’acompanyament musical d’Isidre Caro i concert dels grups musicals Simbiosi i Moniatos. Si plou, des de Babord s’ha avançat que l’acte es traslladaria a un lloc alternatiu.Babord organitza divendres 24 bicicletada. El punt de trobada  a les 6 de la tarda al Sorli Discau de La Xinesca, Recorrerà tot el poble fins a arribar al Veral de l’Ocata, on es farà un sopar a les 9 del vespre i tindrà lloc l’acte final de campanya. Hi haurà l’actuació del grup musical Moniatos.

Ciutadans realizarà dissabte 18 de maig a 2/4 de 7 a la Sala Roser Carrau acte central de campanya, amb presentació de la candidatura i del programa electoral. L’acte comptarà amb la presència del diputat del Parlament de Catalunya Sergio Sanz i acabarà amb un pica pica per a tots els assistents. Instal·larà carpa informativa dissabte 18 de maig de 10 del matí a 2 de la tarda al carrer Narcís Monturiol cantonada Montevideo i divendres 24 de maig de 4 de la tarda a 9 del vespre a la confluència de Narcís Monturiol-Montevideo, amb la presència dels candidats de la llista electoral.

El PSC realitzarà dues passejades, la primera serà pel Mercat Municipal dijous 16 de maig d’11 del matí a 1 de la tarda i la segona diumenge 19 de maig d’11’30 del matí a 2 de la tarda pel Mercat de la Flor. Dissabte 18 de maig organitza carpa informativa al carrer Narcís Monturiol-avinguda Montevideo al matí. Diumenge 19 de maig a les 7 de la tarda faran la presentació de la candidatura als locals municipals del Barato, acte que s’havia de realitzar divendres 17 de maig però es va suspendre com a mostra de dol per la mort d’Alfredo Pérez Rubalcaba, que havia estat vicepresident del govern espanyol. Pel que fa a l’acte principal de campanya de dijous 23 de maig, que estava previst inicialment a la Sala Galbany a les 7 de la tarda, finalment es realitzarà als exteriors del Museu de la Marina a 2/4 de 8 del vespre. Consistirà en la festa final de campanya, amb breus parlaments i breu exposició dels punts principals del programa electoral i l’actuació musical d’Eduard Sánchiz. L’acte es completarà amb cava i refrescos.

Podem organitza dissabte 18 de maig a 2/4 de 12 del migdia a la Biblioteca la xerrada “Ús de medicaments a Catalunya” a càrrec de Joan-Ramon Laporte, professor emèrit de Farmaciologia de la Universitat Autònoma de Barcelona. Acte inclòs a la Universitat Social Podem. L’acte central de campanya tindrà lloc el dissabte 18 de maig a la sala Maria Roser Carrau. Inicialment s’havia anunciant que començaria a les 8 del vespre, però des de Podem se’ns ha comunicat que finalmente l’acte s’iniciarà a les 8’30 del vespre i consistirà en la presentació de la candidatura. L’acte es completarà amb música en directe i projecció del video de campanya electoral. Pel que fa a les taules informatives, n’instal·larà els següents dies i ubicacions: dijous 16 i 23 de maig al mercat ambulant, dissabte 18 de maig a la zona del Mercat Municipal i diumenge 19 de maig al carrer Sant Joan. Divendres 17 de maig, realitzarà l’acte “Parlem del barri” als locals municipals del Barato a partir de les 8 del vespre.Podem estarà present dijous 23 de maig al matí al mercat ambulant.

El Partit Popular instal·larà carpa informativa a la plaça del Barato (abans Plaça Carlos Trias) dimarts 14 de maig de 5 a 8’30 de la tarda. Realitzarà acte principal i de tancament de campanya divendres 24 de maig als locals de la plaça del Barato (abans plaça Carles Trias), nº42, a partir de les 6 de la tarda amb la participació de Yolanda Laspalas, l’alcaldable, i Alejandro Fernández, president del Partit Popular a Catalunya. Instal·la carpa informativa diumenge 19 de maig d’11.30 a 14h

Vilassar de Mar per la República / Primàries Catalunya organitza roda de prensa dimecres 15 de maig a les 12 del migdia davant de les casetes dels pescadors, a la zona de la platja. Intervindran Josep Manel Ximenis, de la CUP, Uriel Bertran, de Solidaritat Catalana per la Independència i Antoni Castellà, de Demòcrates de Catalunya. També organitza carpa informativa diumenge 19 de maig a la plaça Vicenç Martí d’11 a 2/4 de 2 de la tarda . Diumenge 19 de maig, a les 12 del migdia, al final del passeig dels Pins/carretera de Cabrils, acte central de campanya amb la presentació dels candidats i el programa electoral amb què concorreran als comicis amb la presència de Titon Laïlla, diputada al Parlament de Catalunya. L’acte acabarà amb un vermut.