L’Ajuntament de Vilassar de Mar millora l’atenció telefònica

  •  

AjuntamentAmb l’objectiu de donar major eficiència en el servei telefònic i més immediatesa en l’atenció a les trucades externes, l’Ajuntament ha implantat a la centraleta un nou sistema perquè els ciutadans puguin contactar directament amb el servei al qual volen adreçar-se. Amb el nou sistema, els ciutadans i ciutadanes que truquin al telèfon general de l’Ajuntament —93 754 24 00—, si coneixen l’extensió a la qual volen adreçar-se, podran accedir-hi directament, i si no hauran de seguir les indicacions d’una locució inicial que els informarà del número que han de prémer per accedir a un servei determinat. En cas de no saber amb quin servei es vol comunicar, també hi ha l’opció de contactar amb l’operador/a per demanar informació marcant el número 1. A través de la centraleta es pot contactar amb els serveis municipals ubicats a l’Ajuntament, l’Espai Cultural Can Bisa, can Jorba, l’Escola Municipal d’Adults, Promocions Urbanes i la nau de la Brigada Municipal.

Consulteu a continuació les extensions dels serveis municipals amb els quals es pot contactar de forma automàtica dins el seu horari de funcionament:

Centraleta