L’Ajuntament crea un nou servei, l’Oficina Covid

  •  

L’Ajuntament de Vilassar de Mar ha creat un nou servei, l’Oficina Covid, amb tres punts d’atenció, especialitzada en la tramitació dels ajuts que s’han posat en marxa tant des de l’Ajuntament com en la informació de les ajudes que s’han posat en marxa des d’altres administracions per donar resposta a la crisi de la Covid-19.

Requereix de cita prèvia tant per a atenció telefònica com per a atenció presencial. L’objectiu de la cita prèvia telefònica és no perdre cap trucada si les línies estan ocupades.

L’Oficina Covid es crea per oferir suport i assistència a la ciutadania amb les gestions relacionades amb les mesures econòmiques i socials (ajuts, subvencions) que s’han posat en marxa. L’objectiu d’aquest nou servei és oferir un acompanyament personalitzat en les gestions que la ciutadania hagi de realitzar. Hi haurà tres oficines Covid perquè la ciutadania triï en funció de la proximitat al domicili: sala cultural M. Roser Carrau (c. Montserrat, 8); Centre Cívic Lluís Jover (c. Lluís Jover, 22) o Centre Social Les Pinedes-La Xinesca (c. Santa Eulàlia 142).

Per demanar cita prèvia, cal omplir el següent formulari: https://www.vilassardemar.cat/seu_electronica/tramits/cita-previa

En concret, els tràmits i consultes que es podran fer seran sobre:

– Tramitació de la subvenció municipal per a la represa de l’activitat comercial i empresarial (aquesta subvenció està pendent de convocatòria)

– Informació de mesures econòmiques i socials per a empreses i autònoms d’altres administracions (Generalitat i Estat)

– Informació d’ajuts de consum 

– Informació de l’ingrés mínim vital

  • 2
    Shares