Es millora el servei d’atenció continuada dels equips d’atenció primària de Vilassar de Mar i altres municipis del Baix Maresme

  •  

A partir del dilluns 17 de febrer de 2014 es millora el servei d’atenció continuada dels equips d’atenció primària de Vilassar de Mar, Cabrera de Mar, Cabrils, Premià de Dalt, Premià de Mar i Vilassar de Dalt, d’acord amb els objectius del Pla de salut de Catalunya.

Els ciutadans d’aquestes poblacions, quan hagin de demanar atenció mèdica domiciliària urgent  en l’horari de vespres, diumenges i festius, ja no caldrà que truquin al seu CAP de referència, en tindran prou trucant al telèfon 061 CatSalut Respon.

El telèfon 061 CatSalut Respon gestiona de forma integral els recursos assistencials en l’horari d’atenció continuada. Els professionals sanitaris que atenen aquest servei valoren la situació i, segons la gravetat del cas, activen el recurs més adient: servei d’emergències mèdiques (SEM), visita mèdica a domicili, desplaçament a l’hospital més proper, visita mèdica al CAP o bé consells de salut per resoldre la consulta.

L’horari de l’atenció continuada continuarà sent el mateix, de dilluns a divendres, de 21 h a 8 h, dissabtes de 17 h a 8 i diumenges i festius de 8 h a 8 h